Гаряча лінія: Міністерства екології та природних ресурсів України:+38(044) 206 33 02; Департаменту екології та природних ресурсів ХОДА:+38(050) 514 67 00
 

Головна

Керівництво

Дипломная работа Харьков

НПП "Нижньодніпровський"

Структура Департаменту

Штатний розпис Департаменту

Положення про Департамент

Історична довідка

Розпорядок роботи установи

Накази Департаменту

Вакансії Департаменту

Звернення громадян

Доступ до публічної інформації

Адміністративні послуги

Заповідна справа та екомережа

Поводження з відходами

Стан довкілля

Стратегія розвитку 2020

Про очищення влади

Законодавство

Протидія корупції  

Календар новин
<< Nov 2016 >>
Mo Tu We Th Fr Sa Su
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Дата: 16-11-2016

БЕЗКОНТРОЛЬНЕ КОСІННЯ ВАЖЛИВОГО КОМПОНЕНТУ ЕКОСИСТЕМИ – ОЧЕРЕТУ ДНІПРОВСЬКОГО!!!!!!!
детальніше>>>

Дата: 15-11-2016

Стартував щорічний Всеукраїнський конкурс «До чистих джерел»
детальніше>>>

 
 

Новини

Відповідь інтернет-виданню «Херсонські факти»

Сьогодні, 08 вересня 2016 року, інтернет-виданням «Херсонські факти», опубліковано статтю «Жители области платят за иски к департаменту экологии ОГА» http://fakti.ks.ua/aktualno/10843-zhiteli-oblasti-platyat-za-iski-k-departamentu-ekologii-oga.html 

Вважаємо за необхідне прокоментувати викладену у статті інформацію. 

Так, Департаментом екології та природних ресурсів обласної державної адміністрації (далі – Департамент) відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (далі – Закон) видаються дозволи на спеціальне водокористування. 

Водним кодексом України встановлено, що спеціальне водокористування є платним. 

Згідно пункту 258.2.5 статті 258 Податкового кодексу України у разі несплати рентної плати або сплати її не в повному обсязі протягом шести місяців контролюючі органи подають інформацію про платників рентної плати до органів, що видають дозволи на спеціальне водокористування, для вжиття до них заходів згідно із законом. 

Частиною сьомою статті 4-1 Закону встановлено, що дозвільний орган, який видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав … здійснення суб’єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення. 

У 2015 році Департаментом за результатами розгляду інформації територіальних органів Державної фіскальної служби України області про суб’єктів господарювання, які систематично не сплачували рентну плату за спеціальне водокористування, розпочато практику видачі таким суб’єктам господарювання приписів про усунення порушення вимог законодавства. 

На виконання зазначених приписів суб’єктами господарювання до бюджету сплачено понад 180 тисяч гривень. 

Проте, більшістю суб’єктів господарювання вимоги Департаменту проігноровано. У зв’язку з чим, Департаментом складено та подано до Херсонського окружного адміністративного суду адміністративні позови про анулювання виданих дозволів. Оскільки Департамент фінансується з державного бюджету та коштів на сплату судового збору кошторисом не передбачено, одним з позовних вимог порушено питання про звільнення від його сплати. 

Однак, судом у задоволенні клопотання про звільнення Департаменту від сплати судового збору було відмовлено, позови повернуто позивачу. 

Таким чином, Департамент не може реалізувати у повному обсязі повноваження щодо анулювання документів дозвільного характеру, процедура анулювання яких здійснюється в судовому порядку. Неспроможність завершити процедуру анулювання документа дозвільно характеру, на нашу думку, може спонукати суб’єктів господарювання к подальшому порушенню чинного законодавства. В свою чергу, це призведе до того, що бюджет недоотримає рентну плату за спеціальне водокористування, а заборгованість за цим видом податків продовжуватиме збільшуватися. 

На даний час ставка судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру становить одну мінімальну заробітну плату, тобто 1450,00 гривень. Станом на 06 липня поточного року складено та направлено суб’єктам господарювання дев’ять приписів про сплату заборгованості по рентній платі за спецводокористування на загальну суму 1120134,07 гривень. 

В зв’язку із вищенаведеним, з метою створення умов для належного виконання Департаментом основних функцій і завдань в частині проведення позовної роботи у судових органах, обласна державна адміністрація звернулася до обласної ради з проханням внести зміни до Програми економічного, соціального та культурного розвитку Херсонської області на 2016 рік щодо виділення з обласного бюджету 13100,00 гривень на сплату судового збору. 

Сподіваємося, що викладена інформація надасть вичерпну відповідь на запитання депутата обласної ради Дроговоза Ігоря Віталійовича та переконає його і депутатський корпус обласної ради проголосувати за прийняття відповідних змін. 

З повагою 

Директор Департаменту                                                                                                                                                             Ю.А. Попутько
У разі використання інформаційного матеріалу посилання на офіційний сайт Департаменту, обов'язкове
Обговорити на форумі
08-09-2016