Гаряча лінія: Міністерства екології та природних ресурсів України:+38(044) 206 33 02; Департаменту екології та природних ресурсів ХОДА:+38(050) 514 67 00
 

 
 
 

Календар новин

<< May 2018 >>
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Дата: 25-05-2018

До уваги громадськості!
детальніше>>>

Дата: 24-05-2018

До уваги громадськості!
детальніше>>>

 
   

Подання запиту

Надання публічної інформації Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації  здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні (ч.1 ст. 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації").

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» Департамент екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністраціїє розпорядником  публічної інформації, що була отримана або створена в процесі реалізації повноважень, передбачених законодавчими актами і знаходиться у володінні Департаменту.

Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об'єднанням громадян без статусу юридичної особи в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, телефаксом або по телефону.

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ ДО ДЕПАРТАМЕНТУ МОЖЕ БУТИ ПОДАНИЙ:

на поштову адресу                73000, м. Херсон, провулок Козацький,10

на електронну адресу          dp-ekology@khoda.gov.ua

факсом                                   26-31-95;

телефоном                              26-31-95.

Запит може бути поданий безпосередньо довідділу економічного регулювання природокористування, моніторингу, зв'язків з громадськістю, діловодства та контролю  щодня з 8.00 до 17.00, у п’ятницю з 8.00 до 15.45, каб.  №2, крім вихідних та святкових днів.

Запит на інформацію подається у довільній формі.

Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яка надається в приймальні громадян або яка розміщується на офіційному веб-сайті Департаменту.

Запит на інформацію повинен містити:

- прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв'язку (якщо такий є);

- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);

- підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

Запит на інформацію може бути подано особисто до Департаменту в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку.

У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює співробітник приймальні громадян Департаменту із зазначенням прізвища, імені, по батькові, контактного телефону та надає копію запиту особі, яка його подала.

У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.

У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня надходження запиту.

Інформація на запит надається безоплатно.

У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, запитувач забов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію».  Про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.

У ЗАДОВОЛЕННІ ЗАПИТУ МОЖЕ БУТИ ВІДМОВЛЕНО У ТАКИХ ВИПАДКАХ:

- Департамент не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

-інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;

- запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів;

-не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме не зазначено:

прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);

загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);

підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

 ФОРМА ЗАПИТУ

ОФОРМЛЕННЯ ЗАПИТІВ НА ІНФОРМАЦІЮ

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

 Письмовий запит подається в довільній формі.

 Запит на інформацію має містити:

1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

2) загальний опис інформації або вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

·        Тел.факс:  (0552) 26-31-95;

·        електронна адреса:    dp-ekology@khoda.gov.ua

·        поштова адреса Департаменту: 73000, м. Херсон, провулок Козацький,10